085 – 536 00 00 info@ictivate.com
v.l.n.r. Thomas Pollaert, Leon Steeghs, Olav Penders

In een strategische stap om hun positie in de IT-markt verder te versterken en toekomstbestendig te maken, integreert PerCom ICT Diensten de activiteiten van ICTIVATE. Met deze integratie worden de krachten gebundeld om klanten een nog bredere en diepgaandere dienstverlening te bieden. “Om onze klanten zowel nu als in de toekomst optimaal te ondersteunen, hebben we besloten om onze diensten onder de naam PerCom ICT Diensten voort te zetten,” aldus Olav Penders, voormalig directeur en eigenaar van ICTIVATE.

De beslissing om ICTIVATE in PerCom ICT Diensten op te nemen, komt voort uit een gedeelde visie op klantgerichtheid en kwaliteit. Door de synergie tussen beide organisaties kunnen we de dienstverlening naar een hoger niveau tillen terwijl we de betrokkenheid en persoonlijke aandacht behouden die onze klanten gewend zijn. PerCom, al tientallen jaren een vertrouwde naam in Limburg met vestigingen in Reuver en Weert, biedt de solide basis die nodig is voor deze stap.

Met meer dan 40 jaar gecombineerde ervaring ontstaat er door deze integratie een toekomstbestendige organisatie. “De integratie met PerCom schept een sterke organisatie die voorbereid is op de uitdagingen van morgen, zonder afbreuk te doen aan de persoonlijke service die onze klanten verwachten. Tijdens de voorbereidende gesprekken werd snel duidelijk dat onze visies en ambities perfect op elkaar aansluiten. We kijken uit naar gezamenlijke groei,” voegt Leon Steeghs, Algemeen Directeur van PerCom, toe.

In de komende maanden zullen de teams worden samengevoegd en de diensten onder de naam PerCom ICT Diensten verder worden gestroomlijnd. De naam ICTIVATE zal geleidelijk verdwijnen na de volledige integratie, waarna alle activiteiten voortgezet worden onder de vlag van PerCom ICT Diensten. Het nieuwe managementteam van PerCom zal bestaan uit Leon Steeghs (Algemeen Directeur), Thomas Pollaert (Technisch Directeur) en Olav Penders (Commercieel Directeur).

Over PerCom ICT Diensten: PerCom ICT Diensten is een toonaangevende Managed Service Provider (MSP) met decennia aan ervaring in het ondersteunen van MKB-bedrijven in Limburg. Met vestigingen in Reuver en Weert biedt PerCom een breed scala aan IT-oplossingen, met een sterke focus op veiligheid, efficiëntie en klanttevredenheid.